Novinky

Odběr u nás ve skladu

Zdravotnický Materiál - Velkoobchod s.r.o nabízí novou službu osobního odběru a slevy na nákupy. 

Olomouc - Zdravotnický Materiál - Velkoobchod s.r.o nabízí novou službu osobního odběru pro zákazníky, kteří si chtějí své objednávky vyzvednout přímo na adrese pro osobní odběr na ulici Na Zákopě 2 v Olomouci. Tuto službu zavedli s cílem usnadnit zákazníkům nakupování a snížit náklady na expedici.

"Jsme rádi, že můžeme nabídnout našim zákazníkům tuto novou službu osobního odběru. Věříme, že tuto možnost využijí zejména ti, kteří mají v Olomouci a okolí své ordinace a nemají čas čekat na doručení, Tato služba je dostupná i pro zákazníky, kteří pouze projíždějí Olomoucí nebo se rozhodnou dorazit k nám osobně." říká mluvčí společnosti.

Firma také nabízí slevy pro zákazníky, kteří si své objednávky vyzvednou osobně. "Snažíme se našim zákazníkům co nejvíce vyjít vstříc a proto jsme zavedli slevu na nákupy při osobním odběru. Věříme, že tuto výhodu ocení zejména naši pravidelní zákazníci," dodává mluvčí.

Zákazníci si mohou zboží objednat prostřednictvím telefonu nebo e-mailu a poté si je mohou vyzvednout na adrese pro osobní odběr od pondělí do pátku v době od 8 do 14 hodin po předchozí domluvě. Slevy na nákupy při osobním odběru se vztahují na celý sortiment zdravotnických materiálů.

Společnost doufá, že nová služba osobního odběru a slevy na nákupy přilákají více zákazníků a zvýší se tak spokojenost s nakupováním zdravotnických materiálů.

Tato služba umožňuje firmám a organizacím snadný a rychlý přístup k potřebnému zdravotnickému materiálu a vybavení. Nicméně, jak je uvedeno výše, je podmíněna dobrou platební morálkou a platí i v případě, kdy je uplatněno náhradní plnění dle zákona o zaměstnanosti.

Využití této služby může firmám a organizacím ušetřit čas a peníze, neboť nabízí možnost osobního odběru zboží na naši adrese v Olomouci, a tím odpadají náklady na expedici. Kromě toho je také možné získat slevy na nákupy v případě většího množství objednaného zboží.

Jsme si vědomi důležitosti zdravotnického materiálu a vybavení pro správné fungování firem a organizací. Proto se snažíme nabízet nejen kvalitní produkty, ale i služby, které umožní našim zákazníkům snadný a efektivní přístup k potřebnému materiálu.

Rádi Vám přinášíme novinky ze světa zdravotnických materiálů

Naše společnost se specializuje na prodej kvalitních zdravotnických materiálů pro potřeby lékařských zařízení a soukromých pacientů. Nabízíme široký sortiment různých produktů, jako jsou lékařské nástroje, chirurgické pomůcky, dezinfekční prostředky a mnoho dalšího.

Jednou z našich oblíbených kategorií jsou ultrasonografické gely (sonogely). Tyto gely jsou určeny pro ultrazvuková vyšetření a jsou zcela nezbytné pro přesnou diagnostiku. Naše gely jsou vyrobeny z kvalitních materiálů, které zaručují nejen vynikající vlastnosti při ultrazvukových vyšetřeních, ale také snadnou aplikaci a odstranění.

Snažíme se neustále rozšiřovat naši nabídku a poskytovat našim zákazníkům ty nejlepší produkty na trhu. Věříme, že naše zkušenosti a odborné znalosti pomohou našim zákazníkům dosáhnout vynikajících výsledků v oblasti zdravotnické péče.

Pokud jste v našem obchodě nenalezli to, co hledáte, neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Rádi Vám poradíme a pomůžeme zajistit požadované zboží.

Zákazníkům, kteří preferují osobní odběr, nabízíme možnost vyzvednutí zboží na naší adrese v Olomouci. Odběr je však možný pouze po předchozí dohodě od pondělí do pátku v čase od 8 do 14 hodin.

Děkujeme Vám za Vaši přízeň a těšíme se na Vaši další návštěvu našeho e-shopu a obchodu.

Vaše společnost Zdravotnický Materiál - Velkoobchod s.r.o.

Náhradní plnění 2023 pro zdravotnictví

Náhradní plnění 2023

Zdravotnický Materiál - Velkoobchod s.r.o. poskytuje svým zákazníkům možnost uplatnění náhradního plnění ve smyslu zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v platném znění, doplněného o vyhlášku č. 518/2004, kterou se zákon provádí, a to formou odběru zboží, protože zaměstnáváme více než 50 % zaměstnanců, kteří jsou osobami se zdravotním postižením.

 

Náhradní plnění 2023

Jednoduché vysvětlení zákona Pokud jste zaměstnavatel s více než 25 zaměstnanci v pracovním poměru, měli byste věnovat pozornost ustanovení § 81 zákona č. 435/2004 Sb. o zaměstnanosti. Podle tohoto ustanovení jste totiž povinni zaměstnávat osoby se zdravotním postižením v určitém procentuálním poměru k celkovému počtu zaměstnanců. Konkrétně se jedná o 4% z celkového počtu zaměstnanců.

Pro určení celkového počtu zaměstnanců a zaměstnanců se zdravotním postižením je rozhodující průměrný roční počet zaměstnanců. Pokud se vám nedaří zaměstnávat osoby se zdravotním postižením nebo nemáte možnost povinný podíl splnit v rámci služeb náhradního plnění, musíte státu zaplatit peněžitou částku. Ta činí 2,5 násobek průměrné měsíční mzdy.

Způsoby plnění tohoto zákona jsou následující:

  1. Zaměstnávání osob se zdravotním postižením ve výši povinného podílu 4% na celkovém počtu zaměstnanců. To znamená, že pokud máte více než 25 zaměstnanců, musíte zaměstnat alespoň 4% z nich jako osoby se zdravotním postižením.

  2. Odvod peněžní částky do státního rozpočtu, pokud nemůžete splnit povinný podíl zaměstnanců se zdravotním postižením. Tato částka odpovídá 2,5 násobku průměrné měsíční mzdy.

  3. Odběr výrobků nebo služeb od firem, které zaměstnávají více než 50% zaměstnanců se zdravotním postižením. Tímto způsobem můžete splnit povinný podíl zaměstnanců se zdravotním postižením, pokud nemůžete tyto zaměstnance zaměstnat přímo ve své firmě.

 

Váš počet zaměstnanců musíte zaměstnat počet OZP nebo zaplatit ročně odvod (Kč) nebo odebrat zboží od firmy Zdravotnický Materiál - Velkoobchod s.r.o. za (Kč) , částka bez DPH
25 1 92 617,50 259 329,-
50 2 185 235,- 518 658,-
100 4 370 470,- 1 037 316,-
200 8 740 940,- 2 074 632,-
300 12 1 111 410,- 3 111 948,-
400 16 1 481 880,- 4 149 264,-
500 20 1 852 350,- 5 186 580,-

 

Zaměstnavatelé, kteří mají povinnost odebírat výrobky nebo služby od dodavatelů s více než 50 % zaměstnanců s OZP (tj. osob se zdravotním postižením), musí ohlásit Úřadu práce (ÚP ČR) informace o dodavatelích, od kterých výrobky nebo služby odebírají. Tyto informace zahrnují identifikační údaje dodavatele, cenu výrobků nebo služeb, datum odběru a číslo dokladu o odběru. Pokud zaměstnavatel nesplní svůj povinný podíl, může být pokutován až do výše 1 000 000 Kč.

Poskytovatelé služeb náhradního plnění mají v roce 2023 limit stanovený na 1 037 316 Kč na jednoho zaměstnance s OZP, což odpovídá 28 násobku průměrné měsíční mzdy za rok 2021. Možnost plnit povinný podíl odběrem výrobků nebo služeb je vázána pouze na chráněná pracovní místa, která jsou zřízena nebo vymezena podle zákona o zaměstnanosti. Pokud jsou OZP OSVČ a nemají zaměstnance, tato podmínka se na ně nevztahuje.

Pro více informací je možné navštívit Integrovaný portál MPSV.